May 17, 2009

Ibuku guruku

Semalam hari guru kan?lambat la entry ni siap..takpela,at least Allah bg juga kesempatan utk siap.

Tidak dinafikan,jasa guru terlalu besar.Justeru,ikhlas dan mukhlis,sy nak ucapkan jutaan terima kasih kpd semua murabbi,ustaz,alim-ulama,guru dan juga kpd semua warga pendidik.

Terima kasih yg khas utk ibu saya,juga seorg guru bg saya.Berkat doa selama 18tahun tanpa jemu,saya baru sahaja menjadi manusia yg mempunyai roh.Terima kasih ibu ats nasihatmu yg dahulu tersangat aku menyampah mndebgarnya tetapi skrg menjadi pemulih semangat di kala diri diuji.Terima kasih atas doamu di setiap sepertiga malam.Maafkan aku membuatkanmu menangis.

Juga,terima kasih guru-guru di sekolah saya yg mereka tersangatlah berdedikasi memberi ilmu yg bermanfaat.Maaf ats segala kejahatan dan kenakalan saya semasa diri ini hidup sebagai manusia yg tiada roh.Terima kasih cikgu.

Buat setiap manusia umumnya,kamu semua adalah guru saya walaupun kamu semua tidak pernah masuk maktab atau memegang rotan.Saya belajar dr kamu semua.yang baik jd ikutan,yg buruk jd sempadan.

Tiada hadiah yg mampu diberikan kpd setiap insan yg semuanya guru kpd saya.Hanya doa dipohon agar kita bertemu di destinasi cinta Ilahi di dalam syurga Firdaus.Amin ya Rabb.

p/s-->ku harap kita bisa menjadi jiran di dalam syurga kelak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails