Last minutes

Salam sejahtera.Ini entry ringkas.Saya sekadar mahu membuat sedikit pengumuman.Anda masih ingat bahawa dahulu saya pernah kata saya akan menduduki killer exam?ada...dah beberapa bulan.Sehari sebelum exam tu,kami diberitahu bahawa exam ditunda,until further notice.

Semua orang pelik,'Nape nak tangguh?Esok exam,harini baru bgtaw tangguh?'.Rupa-rupanya ada senior kami kantoi telah meng hack komputer milik staf exam department.Dia access komputer yg menyimpan koleksi soalan peperiksaan.Patut lah selama ni ramai je budak yg lulus cemerlang dan gemilang,study soalan bocor rupanya!

Dan akhirnya budak yg buat jahat tu kena tangkap.Lalu exam department telah terpaksa dikuarantin.Selama 2 bulan,langsung tiada exam di conduct.Hinggalah minggu lepas,DCA baru meng approve new exam department.Akhirnya...Budak yg kantoi curi soalan bocor dan sebarkan tu dengar-dengar dah kena buang.Entah la.Saya tak kenal orangnya.Selesai satu masalah.

Tapi,announcement exam semula ni pun dibuat last-last minit!Lagi sekali!!!

Hari isnin minggu depan exam,tapi hari rabu ni baru dia bagitahu.Sejujurnya,saya tak bersedia sebab sekarang dah start module baru.Jadi mmg tumpuan saya skrg pada module baru ni.Sekarang kena betul-betul struggle lah sebab nak score untuk dua module,module airframe cat.A dengan module physics cat.B2.

Tambahan,rancangan saya utk ke STAR,Ipoh utk menghadiri hari sukan dan small reunion nampaknya terpaksa saya batalkan.Itulah,manusia cuma merancang.Allah menentukan.Jutaan maaf saya pohon kepada kawan-kawan dan guru-guru kerana terpaksa memungkiri janji kerana saya akan lebih berdosa jika saya tetap dtg.InsyaAllah,nanti ada kesempatan dan waktu,kita pasti akan bertemu juga!

Erm,rasanya tak elok saya tulis panjang-panjang sebab saya kena pegi study sekarang.Tinggal beberapa jam aje ni!jadi dengan rendah diri,saya mohon doa restu drpd pembaca sekalian.Jika ada salah silap saya,ampun dan maaf dipinta.Doakan kejayaan saya dlm setiap perkara yg saya usahakan ya!
Previous
Next Post »
14 Komentar