Kita pejuang Israel?


Atas segala kekejaman mereka,kita masih bersahabat dgn mereka
Atas segala kemusnahan mereka lakukan,kita masih memuja mereka
Atas segala kerosakan mereka perbuat,kita masih memperakui mereka
Atas segala kesundalan mereka,kita tetap membantu mereka

Dimana sesitiviti kita keatas saudara kita yg dibunuh sewenang-wenangnya seperti binatang?

Benarlah kata Saidina Umar r.a,'Allah membantu kaum muslimin kerana maksiat yg dilakukan puak kuffar"

Lihat sajalah diri kita,apa jenis dosa yg saya dan anda belum lakukan?Kita lah hijab dan penghalang kpd turunnya bantuan Allah!!

Aneh...pelik..ajaib..
Kita mengatakan kita membenci Israel,
Tapi dlm masa yg sama,kita mengagungkan hiburan...
kita memuja artis-artis..
kita menggunakan barangan keluaran mereka..
dan paling buruk,kita memperakui cara hidup mereka dan kita guna pakai hukum dan undang-undang mereka! 

Kita adalah pejuang Israel..itu realitinya..

Sampai bila kita masih tetap mahu bersubahat?
Sampai bila kita masih tetap mahu menggunakan produk keluaran mereka?
sampai bila kita masih mahu mempraktikkan undang-undang mereka?
Cara hidup mereka?Hiburan mereka?
dan....
mencandu rokok buatan mereka??

Moga nanti bila Allah tanya apa sumbangan kita dalam perjuangan melawan Yahudi Laknat dan kuncu-kuncunya dari golongan org islam atau bukan islam,kita berupaya menjawab,"Aku menolak hiburan yg mereka agungkan.Aku membenci artis yg mereka didik-didikkan.Aku sanggup kelaparan asalkan tidak menggunakan barangan keluaran mereka,dan aku juga tidak menyokong dan tidak memperakui undang-undang buatan mereka,jauh sekali sistem kehidupan mereka".

Palestin...aku sayangkan engkau.Moga cita-citaku utk berbakti kpd islam terlaksana sebelum nyawaku diambilNya...
(agaknya apakah yg mereka makan semasa berbuka ya?Yang pasti,mereka takkan membazir sprt yg kita budayakan)


p/s-jika ada org yg melatah atau marah kerana dilabel sebagai pejuang Israel dalam diam,maka buktikan saya salah dgn kita sama-sama istiqomah solat subuh berjemaah setiap hari.Bolehkah?
Previous
Next Post »
34 Komentar