Free download e-book Bahkan, Kami Bersaksi!


Sukacitanya, saya menjemput kalian untuk muat turun (download) e-book terbaru saya yang bertajuk 'Bahkan, Kami Bersaksi!'. Download dan baca, jangan hanya download saja. Dah baca tu, amalkanlah pula ilmu dan informasi yang ada dalamnya. Yang baik, amal-amalkan. Yang buruk, sempadan-sempadankan diri kita. Bila sudah amalkan pula, jangan simpan-simpan. Kongsi dan promosikan pula dengan kawan-kawan. Biar mengalir hasanah itu.

Tak susah pun hendak berkongsi. Cuma cakap, "Eh, aku ada e-book nak kongsi dengan kau. Free saja. Nah, aku bluetooth kat kau".

Sepatutnya, ia dibukukan tapi panjang ceritanya.

Pendekkan!

Okey. Okey. Pendeknya, alhamdulillah. Jadi e-book. Percuma, insyaAllah. Bukannya apa. Saya sebenarnya sudah cukup kaya dah. Tak mahulah jual-jual ni. InsyaAllah cukup kaya dah. Jadi, saya harap sangat ramai orang yang akan boleh membaca e-book ni. Bukan baca sekadar baca. Tapi baca dan amal, seterusnya akan menjadi pahala buat saya yang menulis, kalian yang membaca, dan kita semua yang promote dan kongsikannya.

Terima kasih banyak-banyak.

Moga kita menjadi manusia yang menyampaikan daripada Baginda, walau satu ayat...

Oh ya. Anda boleh muat turun di sini. Fail pdF.



 
Previous
Next Post »
5 Komentar